Wednesday 21 September 2011

Jika BIAS anda belajar sama sekolah .. ?

Annyeongg ! =) haha, sihat tak ? Kalau sihat, goodd , sebab saya tak ada panadol yee . :P

Ermm , dulu Machi selalu cakap tentang ShahrinCool, Vlogger Malaysia dengan semua kawan kat sekolah. Ye laa, Shahrin nie pandai bercakap dah la comell !! XD Keke , Lepas tuu ada sorang nie tanya, "Kalau dia satu sekolah dengan kita awak camne la ekk?" Soalan yang mengancam . Jawapan saya pendek sajee , tapi dalam hati ? -->

"Kalau Shahrin satu sekolah dengan saya , rasanya saya ada 1001 soalan just to walk pass his class. Kalau terjumpa dia dekat library? Saya nak duduk belakang dia, pandang belakang dia pun dah memadai ! Waktu kantin pulak? Hihi, duduk bertenggek kat tempat beli air kott, buat poker face bila dia dah nak order air jugak . Kalau ada peluang berkenalan laa eh."

Yee, tapi tu hanya angan-2 sajee . =__= Machi kalau boleh tak mahu kenal pun orang yang Machi suka. Rasanya semua orang pernah jatuh cinta sekali seumur hidup kan? Mesti lahh , masa nilah awak inginkan kasih sayang daripada someone special . =) that exciting feeling when he/she says "HI !" and that'll be kept in your diary. XDD

sangat cemburu, Machi tak kenal langsung si Dia. T-T .. Oh well, dah tukar topik pulak ekk.
Ahem, so amcam ? Kalaulah bias anda satu sekolah dengan kamu , apa kamu nak buat ? Hmmmm .
Kalau satu kelas lagi la ehh . hoho XD

No comments:

Post a Comment